
CH Forum, Gliwice
Za dwie imprezy modowe zrealizowane w ub. roku pod nazwą „Bitwa na trendy”, gliwickie Centrum Handlowe Forum otrzymało srebrną nagrodę w tegorocznym finale konkursu Solal Marketing Awards organizowanego przez ICSC.
Organizowany co roku przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) konkurs jest uznawany za najważniejszą europejską nagrodę w dziedzinie marketingu centrów handlowych.
„Bitwy na trendy” polegały na rywalizacji drużyn pasjonatów mody, których członkowie zgłaszali swoje stylizacje za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook. Zespoły prowadzone były przez znanych projektantów.
W poprzednich latach CH Forum także honorowano tytułem Silver Solal Marketing Award. Przed rokiem za: kampanię „Money Making Machine” (kat. B2B) oraz edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”. W latach 2009-2010 za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej oraz za kampanię wizerunkową „Stop monotonii”.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.