Tu jesteś:

KiK: 12 miesięcy pod znakiem ekspansji

6 lat temu, by zrobić zakupy w KiK, konieczna była wyprawa do Niemiec, Czech lub na Słowację. Z początkiem 2018 r. marka dysponuje ponad 200 sklepami o łącznej powierzchni ponad 100 tys. mkw. na terenie Polski – od stolicy, po duże i średnie miasta oraz mniejsze miejscowości.

Miniony rok funkcjonowania sieci w Polsce to przede wszystkim ekspansja. Zarówno w świecie rzeczywistym – mierzona otwarciami kolejnych sklepów – ale także wirtualnym.

W Düsseldorfie w 1994 roku Stefan Heinig otworzył pierwszy sklep pod szyldem KiK – marki, która obecnie dysponuje siecią ponad 3400 sklepów w 10 europejskich krajach. Tylko w ubiegłym roku firma otworzyła w kraju 53 nowe sklepy – to, w przeliczeniu, średnio więcej niż jeden tygodniowo.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×