Tu jesteś:

Jeszcze więcej centrów handlowych Atut

W minionym roku dostarczono na polski rynek ponad 380 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni centrów handlowych. Zgodnie z prognozami ekspertów, w 2018 roku deweloperzy mogą zrealizować jeszcze więcej powierzchni niż w zeszłym roku. Rosnące nasycenie rynku sprawia, że szukają oni alternatywnych inwestycji i lokalizacji – oczekuje się dalszego rozwoju projektów typu mixed-use oraz convenience.

Poziom nasycenia nowoczesną powierzchnią centrów handlowych w Polsce wciąż rośnie. Rynek ten jest jednak nadal mało zróżnicowany pod względem występujących formatów i zdominowany przez tradycyjne centra handlowe. Ciekawą alternatywą są inwestycje typu mixed-use, wielofunkcyjne projekty z kompleksową ofertą wynikającą z charakteru lokalizacji – komentuje Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group, inwestora i dewelopera centrów handlowych Atut.

Największy z planowanych przez KG Group projektów, to Atut Kraków, przy ul. Nowohuckiej – obiekt typu mixed-use o powierzchni blisko 60 tys. mkw. GLA., w skład którego wejdzie retail park, wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz, hipermarket spożywczy, a także centrum restauracyjne i wyprzedażowe Cracovia Outlet.

Cracovia Outlet to obiekt o powierzchni niemal 21 tys. mkw. GLA, którego budowa zrealizowana zostanie w dwóch fazach. Dogodne położenie obiektu, przy głównych arteriach i ważnych drogach komunikacyjnych zapewniają zasięg blisko 4,3 mln osób w strefie dojazdu do 90 minut samochodem.

Na klientów odwiedzających centrum czekać będzie około 2200 miejsc parkingowych. Otwarcie Atut Kraków zaplanowano na przełomie 2019 i 2020 roku.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×