Tu jesteś:

Jesienne kolekcje marek Intersport, NG2 i LPP znalazły uznanie w oczach klientów

Intersport handlujący odzieżą i sprzętem sportowym zwiększył sprzedaż o 3 proc., do 15,2 mln zł. Obuwnicze NG2 oferujące wyroby w sklepach CCC, Boti i Quazi uzyskało wzrost o 10,7 proc., do 80,8 mln zł, a odzieżowe LPP z markami Reserved, Cropp, House i Mohito poprawiło się o 6 proc., do 171 mln zł – podaje portal Parkiet.com.

Działalność sieci Intersport Polska SA polega na sprzedaży markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni, które są zlokalizowane w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce.

Z kolei NG2 to spółka z siedzibą w Polkowicach, w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Firma zajmuje się dystrybucją obuwia na terenie Polski oraz Czech.

Natomiast LPP to przedsiębiorstwo handlu detalicznego z siedzibą w Gdańsku. Posiada swoje sklepy w Polsce i za granicą, m.in. na Łotwie, w Rosji, Czechach i Estonii. Marki LPP to: Reserved, CroppTown, Reserved Kids, House, PromoStars, Henderson, Esotiq, Mohito i home&you .

Źródło: Parkiet.com

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×