Tu jesteś:

Gniezno z nowym projektem handlowym

Postępuje budowa i komercjalizacja nowego obiektu handlowego w Gnieźnie. Na powierzchni blisko 2 tys. mkw. Pasażu Gniezno znajdzie miejsce m.in. pierwszy w mieście salon Smyk oraz jeden z pierwszych sklepów sieci Dealz w Polsce. Inwestor obiektu, N Group Development Sp. z o.o. planuje otwarcie obiektu już jesienią tego roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Pasaż Gniezno zlokalizowany zostanie przy ul. Gdańskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Gniezno oraz sklepu Castorama. To ważne punkty handlowe na mapie miasta, a nowy obiekt uzupełni ich ofertę o nowe sklepy. Tenant mix Pasażu Gniezno stworzą salony liderów rynku w swoich kategoriach, wśród nich m.in. sieć specjalistycznych sklepów dla dzieci Smyk z salonem o powierzchni 500 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki w Gnieźnie.

Na lokalizację swojego sklepu w gnieźnieńskim obiekcie zdecydowała się także wchodząca na polski rynek sieć Dealz. Marka działa w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland i oferuje szeroki asortyment produktów przemysłowych, akcesoriów domowych i dekoracyjnych, artykuły drogeryjno-kosmetyczne oraz spożywcze w bardzo konkurencyjnych cenach. W Pasażu Gniezno otworzy salon o powierzchni 607 mkw.

Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

Obecnie trwają rozmowy z najemcami zainteresowanymi zajęciem ostatniego wolnego lokalu o powierzchni ponad 200 mkw., który wpisze się w strukturę tworzonego tenant mixu i stworzy kompleksową ofertę handlową Pasażu Gniezno. 

Średnia ocena

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×