Tu jesteś:

Gino Rossi sprzedał mniej w B2B

Grupa Gino Rossi miała w sierpniu 11,8 mln zł przychodów, prawie o 15 proc. mniej niż rok temu. Spadek wynika z niższej sprzedaży w segmencie B2B.

Przychody Grupy Gino Rossi w sierpniu 2018 roku wyniosły 11,8 mln zł i były o 14,9 proc. niższe rok do roku - poinformowała spółka w komunikacie. Gino Rossi podało, że spadek przychodów ze sprzedaży w sierpniu wynika z niższej sprzedaży w segmencie B2B. Udział sprzedaży B2B w GR  wyniósł w sierpniu 11,5 proc.,co oznacza spadek rok do roku o 21,1 pkt. proc. 

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za sierpień 2018 wyniosły 9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 15 proc. przy porównywalnej powierzchni handlowej. 

Narastająco od początku 2018 roku sprzedaż Gino Rossi spadła rok do roku o 9,1 proc. o 111,8 mln złotych. Jak podano w komunikacie, sprzedaż e-commerce Grupy  spadła w sierpniu o 3 proc. rok do roku. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×