
12 miesięcy po zakończeniu rozbudowy Galeria Pomorska w Bydgoszczy może mówić o sukcesie. W tym czasie odwiedzalność centrum, w stosunku do analogicznych miesięcy poprzedniego roku, zwiększyła się o blisko 30 proc., podobną tendencję wzrostową odnotowano także we wskaźnikach sprzedaży.
W wyniku rozbudowy powierzchnia najmu obiektu zwiększyła się o 10 000 mkw. Wcześniej do dyspozycji klientów oddany został także nowy parking wielopoziomowy na 1400 miejsc postojowych i dodatkowy, tylny parking dla 160 samochodów. Metamorfozę przeszła również fasada galerii oraz pasaże dotychczasowej części centrum. Pod koniec października 2015 roku footfall centrum w porównaniu z rokiem poprzednim wzrósł o 40 proc.
W ciągu ostatniego roku mix najemców obiektu powiększył się m.in. o takie marki jak Drogeria Natura, Deichmann, Yes, H&M Home, Subway, LPelektronik, Kubenz, Wójcik i C&A.
Za komercjalizację Galerii Pomorskiej odpowiadają firmy JLL i Balmain Asset Management.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.