Tu jesteś:

Galeria Ostrovia skomercjalizowana w ponad 90 proc.

Wynajem Galerii Ostrovia wszedł w końcową fazę. Ostrowska galeria jest już skomercjalizowana w ponad 90 procentach.

Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Cushman&Wakefield, nadzór inwestorski nad procesem pozyskiwania nowych najemców sprawuje Mallson Polska. Do grona najemców w ostatnich dniach dołączyły salon marki C&A, restauracja KFC oraz firma Pepco.

Na klientów Galerii czeka jedyny w mieście hipermarket spożywczy - Tesco oraz market typu „Dom i Ogród” sieci OBI. Ponadto w obiekcie znajdzie ponad 100 sklepów, w tym m.in. H&M, , New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Rossmann, Martes Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Apart, Yes, Vision Express, Lee Wrangler. Oferta gastronomiczna składać się będzie z kawiarni, lodziarni i cukierni oraz 8 punktów restauracyjnych.

Obiekt położony jest obok drogi krajowej nr 25 i obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego dla drogi ekspresowej S11. Na zmotoryzowanych klientów Ostrovii czekać będzie 1 700 miejsc parkingowych. Obszar bezpośredniego oddziaływania inwestycji obejmuje ponad 350 tys. osób. Do tej pory dla tych klientów najbliższe nowoczesne obiekty handlowe znajdują się w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi czyli w odległości ponad 100 km.

Budowa galerii przebiega zgodnie z założonym harmonogramem i jej otwarcie planowane jest w połowie października 2011 roku. Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller, generalnym wykonawcą firma Budrem a projektantem Pentagram.

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×