Tu jesteś:

Galeria Ostrovia – skomercjalizowana w 97 proc.

Galeria Ostrovia, Ostrów Wielkopolski

Budowa galerii w Ostrowie Wielkopolskim przebiega zgodnie z założonym harmonogramem i jej otwarcie planowane jest 14 października 2011 roku. W ostatnim czasie podpisana została umowa najmu z firmą Cubus, co oznacza, że poziom komercjalizacji obiektu sięgnął 97 proc.

Na klientów Galerii Ostrovia oczekiwać będzie jedyny w mieście hipermarket spożywczy - Tesco oraz market typu „Dom i Ogród” sieci OBI. Ponadto w obiekcie znajdzie ponad 100 sklepów, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Apart, Yes, Vision Express, Lee Wrangler. Oferta gastronomiczna składać się będzie z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, cukierni oraz 8 punktów restauracyjnych - w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynym w regionie lokalem KFC.

Obiekt położony jest obok drogi krajowej nr 25 i obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego dla drogi ekspresowej S11. Lokalizacja Ostrovii – przy głównym węźle nowej obwodnicy Ostrowa umożliwi dogodny dojazd do galerii nie tylko mieszkańcom Ostrowa i Kalisza, ale również wielu okolicznych mniejszych miast. Na zmotoryzowanych klientów Ostrovii czekać będzie 1.700 miejsc parkingowych. Obszar bezpośredniego oddziaływania inwestycji obejmuje ponad 350 tys. osób.

Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem a projektantem Pentagram. Mallson Polska sprawuje nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman&Wakefield.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×