
Galeria Malta Poznań.
Galeria Malta zamyka 2011 rok opublikowaniem danych dotyczących odwiedzalności i sprzedaży. Centrum odwiedziło niemal siedem milionów klientów, a obroty wzrosły o 13 proc. w stosunku do roku poprzedniego.
W 2011 roku w Galerii Malta otwarto takie salony jak: Sony Centre, W. Kruk, Swarovski, Puma, Quiosque, Geox, Levi’s, Lee Cooper, Reporter, Gocco, Pompo, Jupi Park, Yves Rocher i salon telefonii komórkowej Plus.
Realizując założenia przyjęte w poprzednich latach działalności, również w 2011 zarządcy obiektu kładli duży nacisk na współpracę z najemcami w gronie tzw. Rady Galerii Malta.
- Nasza bieżąca koordynacja i wymiana informacji o funkcjonowaniu obiektu, pozwala wspólnie wyznaczać jego nowe kierunki rozwoju. W codziennej pracy skupiamy się przede wszystkim na analizach dotyczących atrakcyjności oferty centrum, poziomu odwiedzalności i sprzedaży. Tymi danymi na bieżąco dzielimy się z naszymi najemcami” – mówi Tomasz Wojsz, Dyrektor Galerii Malta. „Takie działanie pozwala nam polepszać wyniki centrum z roku na rok – kontynuuje Wojsz.
Najemcy galerii czynnie uczestniczą w akcjach specjalnych i promocji obiektu. W ubiegłym roku marketing Galerii Malta skupił się na działaniach wzmacniających wizerunek obiektu i wspomagających sprzedaż.
Poznańska Galeria Malta to centrum handlowo-rozrywkowe o całkowitej powierzchni 162 000 mkw., z czego 54 000 mkw. to przestrzeń handlowa, która mieści łącznie 167 sklepów, punktów usługowych, salę zabaw dla dzieci, klub fitness oraz Multikino. Centrum jest zlokalizowane na brzegu Jeziora Maltańskiego, a jedną z jego największych atrakcji jest strefa gastronomiczna na 2 poziomie, z okna której rozciąga się widok na Maltę. Za zarządzanie Galerią Malta odpowiada firma Neinver Asset Management.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.