Tu jesteś:

Galeria Madison notuje wzrost footfallu i przyciąga zagranicznych klientów

Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison

Miniony rok gdańska Galeria Madison zakończyła blisko 5 proc. wzrostem footfallu a obiekt odwiedziło ponad 271 tys. klientów więcej niż w roku 2012. Szczególnie zauważalny był wzrost klientów z zagranicy.

Dla Galerii Madison, świętującej jesienią ubiegłego roku swoje 10-lecie, rok 2013 był wyjątkowo udany. Szczególnie dużo klientów wybrało się na zakupy do Madisona w ostatnim miesiącu roku.

– W grudniu 2013 roku odwiedziło nas ponad 11 proc. klientów więcej niż w listopadzie i 13 proc. więcej niż w grudniu 2012 roku – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison – Takie wyniki cieszą nas tym bardziej, że wskaźniki Experian FootFall Polska pokazały w grudniu spadek odwiedzalności polskich centrów aż o 10 proc. w porównaniu do 2012 roku. Dodatkowo, wzrost footfallu w Madisonie znalazł odzwierciedlenie we wzroście wartości koszyka zakupowego.
 
Do wzrostu FootFallu galerii przyczynili się w dużej mierze zagraniczni klienci, którzy od kilku lat przyjeżdżają na ferie świąteczno - noworoczne do Polski. W tym roku w Madisonie obserwowana była szczególnie duża liczba Skandynawów oraz osób rosyjskojęzycznych. – Od wejścia w życie umowy o małym ruchu przygranicznym miedzy województwem pomorskim a obwodem kaliningradzkim w lipcu 2012 roku, zauważamy stale rosnącą liczbę Rosjan, którzy na świąteczno - noworoczny wypoczynek przyjeżdżają do Polski, gdzie zostają aż do 6-7 stycznia czyli do prawosławnego Bożego Narodzenia. Czas ten spędzają zwiedzając, posilając się w naszych restauracjach a w szczególności na zakupach w galeriach handlowych, ponieważ ceny towarów i usług w Polsce są wciąż znacznie niższe ich oferta ciekawsza. Co więcej, w Rosji nadal nie ma czegoś takiego sezonowe wyprzedaże w galeriach handlowych – zauważa Anna Thomas.

– W drugiej połowie roku kontynuowaliśmy modernizację galerii oraz dalszą rekomercjalizację, dzięki której wzbogaciliśmy propozycję centrum o nowe marki odzieżowe UFUFU i Giacomo Conti. W tym roku Galeria Madison będzie kontynuowała swoją metamorfozę. Doceniając dotychczasową współpracę większość naszych dotychczasowych partnerów zdecydowała się na kontynuowanie umów najmu, a ich sklepy są w trakcie lub wkrótce przejdą gruntowną modernizację. Pomimo ograniczonej dostępności wolnej powierzchni udało nam się pozyskać dla Galerii Madison nowe marki, które otworzą swoje salony tej wiosny. Będą to salon IDream Premium oferujący szeroką gamę produkt Apple, kolejne marki LPP - Mohito i Sinsay, a także inne marki, z którymi finalizujemy rozmowy, a które będą, jak sądzę, miłą niespodzianką dla naszych klientów – informuje Anna Thomas.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×