Tu jesteś:

Galeria Leszno bogatsza o trzy nowe marki

New Yorker, Apart i Top-Press to trzy nowe brandy, które pojawią się w Galerii Leszno. Salon New Yorker zajmie powierzchnię 900 mkw., Apart – 120 mkw., a Top Press – 21 mkw. – podał portal Retailnet.pl.

New Yorker to niemiecka marka odzieżowa, która posiada ponad 780 sklepów w 28 krajach. Jednym z elementów strategii rozwojowej firmy jest stałe zwiększanie liczby sklepów w nowych lokalizacjach. Celem marki jest zdobycie pozycji lidera w segmencie mody młodzieżowej w Europie. Asortyment marki skierowany jest do klienta młodego, aktywnego i przykładającego wagę do nowych trendów w modzie.

Top-Press to nowy koncept spółki Kolporter Sieci Handlowe wprowadzany od 2009 r. Saloniki tej marki charakteryzują się optymalnym dostosowaniem do potrzeb i uwarunkowań galerii. W stosunku do dotychczasowych saloników Kolportera mają nowe: projekt wykończenia wnętrz, oświetlenie, wystrój, kolorystyka, layout i logo.

Z kolei Apart jest największą siecią salonów jubilerskich w Polsce – obecnie posiada 160 salonów.

Galeria Leszno to nowoczesna, wielofynkcyjna przestrzeń handlowo rozrywkowa. Obiekt łaczy strefy handlowe, obejmujące wielkopowierzchniowy hipermarket spożywczy, specjalistyczny sklep RTV i galerię handlową ze strefami rozrywki i ogródków restauracyjnych.

Źródło: Retailnet.pl

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×