Tu jesteś:

Galeria Gniezno z nowymi markami

Dobiega końca rekomercjalizacja Galerii Gniezno w Gnieźnie. Grono najemców Galerii powiększyło się o pierwsze w mieście sklepy marek H&M, New Yorker, Orsay, Takko, Lolita, Butik i Kornecki.

Nowi najemcy wynajęli łącznie około 2830 mkw. Na nową powiększoną do ok. 1100 mkw. powierzchnię przeniósł się dotychczasowy najemca Jysk. Właścicielem Galerii Gniezno jest Pradera Galeria Gniezno Sp. z.o.o.

Strategia remodelingu zaproponowana przez naszą firmę zakładała działania zmierzające do uproszczenia komunikacji wewnętrznej Galerii i wyeliminowania miejsc, w których najemcy, z uwagi na lokalizację nie mogli w pełni wykorzystywać potencjału handlowego sprzedawanych marek. Dodatkowo duży nacisk położyliśmy na umocnienie dotychczas bardzo mocno rozdrobnionej oferty modowej i wprowadzenie mocnych międzynarodowych najemców strategicznych (tzw. anchor, tenants), którzy istotnie wpływają na postrzeganie Galerii i jej odwiedzalność - mówi Adam Kłos z działu powierzchni handlowych Jones Lang LaSalle, agenta odpowiedzialnego za rekomercjalizację Galerii Gniezno w Gnieźnie.

Galeria Gniezno to centrum handlowe o powierzchni całkowitej ok. 16 000 mkw. z ofertą spożywczą, modową, wyposażenia wnętrz, obuwniczą, usługową, gastronomiczną i rozrywkową. Łącznie w projekcie znajduje się ok. 60 punktów handlowo-usługowych.

Do kluczowych najemców należą m.in. Castorama, H&M, New Yorker, Jysk, Takko, CCC, Orsay, Deichmann, Reserved , Top Secret, House, Cropp Town, Vision Express . Operatorem spożywczym w projekcie jest Carrefour a rozrywkę zapewnia trzysalowe kino Helios. Zmotoryzowani klienci centrum mają do dyspozycji ok. 586 miejsc parkingowych.

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×