Tu jesteś:

Factory Warszawa Annopol bije rekordy odwiedzalności

Factory Warszawa Annopol w dzień otwarcia

Ponad 31 tys. odwiedzających pierwszego dnia i 120 tys. w pierwszym tygodniu działania – to bilans otwarcia Factory Warszawa Annopol. Największe na Mazowszu centrum typu outlet zostało otwarte 13 marca w stołecznej dzielnicy Białołęka.

- Pierwszy tydzień od startu Factory Warszawa Annopol przyniósł 120 tys. odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach działania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager w Neinver Polska, zarządzającej siecią outletów Factory.

W Factory Warszawa Annopol na 19,7 tys. Mkw.  działa ponad 100 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Wśród najemców znalazły się takie marki, jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci Factory mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, oraz restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×