Tu jesteś:

FACTORY Outlets i Futura Park w 2017 roku

Centra FACTORY Outlets i Futura Park, zarządzane przez NEINVER, zanotowały 4 proc. wzrost sprzedaży w 2017 roku. Outlety zlokalizowane są w dwóch warszawskich dzielnicach – FACTORY Ursus i Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

W ubiegłym roku, centra NEINVER w pięciu polskich miastach odwiedziło łącznie 16,8 mln klientów, dając łączny wzrost na poziomie ponad 3 proc. Poziom komercjalizacji w obiektach sięga 100 proc.

Grupa NEINVER zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku NEINVER obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FACTORY Ursus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

Centra FACTORY w minionym roku odwiedziło 12,4 mln klientów. Sprzedaż wzrosła o 5 proc.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×