Tu jesteś:

Dive-AdHoc: Blue City najlepszym centrum pod względem obsługi klienta

Warszawskie centrum handlowe Blue City znalazło się na 1. miejscu w rankingu na najlepsze centrum w Polsce pod względem poziomu obsługi klienta. Badanie zostało przeprowadzone w maju tego roku przez międzynarodową firmę Dive-AdHoc, metodą tajemniczego klienta (mystery shoping).

Testerzy udający zwykłych klientów odwiedzili wszystkie punkty usługowe działające w 10 największych centrach handlowych w Polsce, w sumie odbyli 2013 wizyt. Blue City ocenili jako miejsce o najwyższym poziomie obsługi klienta.

Tuż za Blue City w rankingu znalazły się warszawskie Złote Tarasy (2 miejsce), łódzka Manufaktura (3 miejsce), poznański Stary Browar (4 miejsce) oraz katowickie Silesia City centem (5 miejsce).

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. To ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Źródło: Blue City

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×