Tu jesteś:

DTZ powiększa portfel zarządzanych nieruchomości w Polsce o pięć centrów handlowych

Firma DTZ została wybrana przez Macquarie Capital Funds (Europe) Limited do zarządzania pięcioma centrami handlowymi w Polsce o łącznej powierzchni ponad 300 tys. mkw. Wraz z przejęciem, co nastąpi 1 lipca, DTZ będzie zarządzać 33 nieruchomościami o powierzchni przekraczającej 1,5 mln mkw., z czego 16 to centra handlowe.

Centra handlowe, którymi będzie zarządzać DTZ, rozproszone są po całej Polsce i znajdują się w następujących miastach: Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Gliwicach oraz Krakowie.

Centrum Handlowe Turzyn w Szczecinie zostało otwarte w 2001 roku. Jest to dwupoziomowe centrum posiadające dwa poziomy zadaszonego parkingu mieszczącego 810 samochodów. Do dyspozycji klientów centrum jest hipermarket Carrefour, który otoczony jest przez 81 sklepów. Łączna powierzchnia najmu wynosi 27000 mkw.

Centrum Handlowe Borek we Wrocławiu zostało otwarte w październiku 1999 roku. Jest to jednopoziomowa galeria handlowa z małą antresolą i dużym parkiem z na blisko 1300 samochodów. Poza hipermarketem Carrefour znajduje się tam 75 sklepów. Łączna powierzchna najmu przekracza 32,000 mkw.

Centrum Handlowe Dąbrówka w Katowicach również zostało otwarte w październiku 1999 roku i jest jednopoziomową galerią handlową z dużym parkingiem mieszczącym 1040 samochodów. Całkowita powierzchnia najmu przekracza 23,000 mkw. a hipermarketowi Carrefour towarzyszą 23 mniejsze sklepy.

Centrum Handlowe Arena w Gliwicach zostało otwarte we wrześniu 2006 roku i jest jednopoziomową galerią handlową z parkingiem na 1350 samochodów. Łączna powierzchnia najmu wynosi 25,000 m kw. na której znajduje się Carrefour i 76 sklepów.

Centrum Handlowe Zakopianka w Krakowie zostało otwarte w październiku 1998 roku i jest jednopoziomową galerią handlową z kompleksem kinowym i parkingiem na 2200 samochodów. Łączna powierzchnia najmu przekracza 48,000 m kw., na której znajduje się hipermarket Carrefour i 83 sklepy.

Zakres usług property management świadczonych przez DTZ będzie obejmować codzienna obsługę nieruchomości w tym: marketing, księgowość nieruchomości, księgowość korporacyjną, kontrolę zobowiązań oraz obsługę techniczną. Jako osoba zarządzająca całym projektem została wyznaczona Agnieszka Muż, która objęła stanowisko Portfolio Property Managera.

- Jestem podekscytowana nowym projektem i zarazem przekonana, że nasze usługi Property and Asset Managment przyniosą wysoki poziom satysfakcji dla właściciela nieruchomości, najemców i klientów a także lokalnych społeczności. Bardzo się cieszę, że będę mogła blisko współpracować z doświadczonymi zespołami pracowników, którzy już znajdują się w zarządzanych obiektach – powiedziała Agnieszka Muż, Portfolio Property Manager w DTZ.

Zespół DTZ przejmuje portfel nieruchomości z dniem 1 lipca 2010 roku, natomiast pomiędzy majem a lipcem trwały pracę przygotowawcze do przejęcia nieruchomości.

Źródło: DTZ

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×