Tu jesteś:

DH Renoma notuje wzrost odwiedzalności i pozyskuje nowych najemców

W kolejnym roku funkcjonowania, obiekt odnotował roczny wzrost odwiedzalności wyższy o 12 proc, od roku poprzedniego, przy minusowej dynamice rynkowej oscylującej na poziomie – 0,6 proc. Dodatkowo w ostatnim czasie DH Renoma pozyskał dwóch nowych najemców.

W roku 2011 obiekt zanotował również wzrost sprzedaży PLN/mkw., który w rocznej skali wyniósł prawie 15 proc., natomiast sklepy odzieżowe zanotowały wzrost sprzedaży PLN/mkw. na poziomie prawie 21 proc.

W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, znajduje się ok. 120 sklepów i punktów usługowych w tym marki, które zadebiutowały na wrocławskim rynku (TK Maxx, New Look, River Islands, Furla, Liu Jo, Pinko, Coccinelle). Na początku marca br. grono najemców poszerzy się o dwie nowe marki odzieżowe: Miss Sixty oraz Energie.

Centrum Development & Investments w 2002 roku został właścicielem budynku Renomy, a od 2005 roku prowadził szeroko zakrojone prace rewitalizacyjne obiektu. W latach 2005-2006 w Pracowni Projektowej Maćków, londyńskim biurze Benoy oraz warszawskim biurze projektów ARUP, na zlecenie firmu CDI powstał projekt rewaloryzacji i rozbudowy Renomy.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×