Tu jesteś:

CCC digitalizuje salony obuwnicze w Europie

M4B, polski producent innowacyjnych rozwiązań digitalsignage, odpowiada za cyfrową odsłonę salonów obuwniczych CCC. W ciągu roku zaopatrzył w wielkoformatowe ekrany LED ponad 100 sklepów w Europie, w tym największy w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie. Do końca 2018 roku M4B planuje cyfryzację kolejnych 100 salonów obuwniczego lidera.

Grupa CCC to jedna z największych firm w Europie wyspecjalizowanych w handlu i produkcji obuwia. Obecnie CCC, wspólnie z M4B, cyfryzuje swoje salony w Polsce i wszystkich krajach, w których działają sklepy marki. Współpraca trwa zaledwie rok, a ekrany LED umieszczono już w 100 salonach, co daje ponad 3 tys. mkw. powierzchni.  Flagowym przykładem jest największy w Europie ekran LED znajdujący się w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie. Do końca 2018 roku liczba instalacji może sięgnąć 200.

Przedstawiciele M4B prognozują, że w najbliższych latach sprzedaż ekranów LED zrówna się ze sprzedażą nośników LCD. W związku z tym firma dużo inwestuje w ten obszar. Wspólnie z jednym z dostawców z Shenzhen M4B prowadzi własne działania R&D nad nowym formatem nośnika LED. Ważnym elementem tego procesu jest zbudowanie linii montażowej gotowych ekranów w podwarszawskim Piasecznie.

- Historia zatoczyła koło. W dawnym zakładzie produkującym telewizory kineskopowe będą montowane ekrany LED. Niedawno też M4B podpisał umowę w dystrybutorem IT w Polsce, czyli AB S.A. Chcemy by technologia ta było dostępna dla każdego i natychmiast – mówi Jarosław Leśniewski.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×