Tu jesteś:

Atrium Felicity na finiszu i z nowymi najemcami

Atrium Felicity w Lublinie

Lubelskie centrum jest już skomercjalizowane w 90 proc., uwzględniając list intencyjny z marką Media Saturn. Wśród najnowszych marek, które wprowadzą się do Atrium Felicity są, m.in.: perfumeria Douglas, Empik czy Benetton. Pod koniec maja na placu budowy zawisła wiecha, a otwarcie Atrium Felicity planowane jest na początku 2014 r.

Na początku przyszłego roku do Atrium Felicity wprowadzą sisę nowe marki z branży zdrowia i urody. Ponad 310 mkw. powierzchni centrum zajmie sieć Douglas, która jest właścicielem 105 perfumerii zlokalizowanych w 55 miastach na terenie całej Polski. Salon w Atrium Felicity będzie pierwszą lokalizacją tej marki w Lublinie. Kosmetyki i perfumy klienci Atrium Felicity znajdą również w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, Super-Pharm i salonie firmowym Ziaja, który zajmie 30 mkw.

Blisko 300 mkw. w Atrium Felicity zajmie salon Empik. Sieć, która obejmuje ponad 180 salonów w całej Polsce zaoferuje unikalny mix produktów, m.in.: książki, muzykę, filmy, gry i programy multimedialne oraz prasę. W Atrium Felicity pojawi się również pierwszy w Lublinie salon Duka. Koncept, oparty na haśle: Kitchen life, zajmie 90 mkw. Będzie tam można znaleźć szeroki wybór artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego oraz sezonowe kolekcje. Wśród punktów usługowych w Atrium Felicity pojawia się kolejne salony operatorów telefonii komórkowej: T-Mobile (ponad 40 mkw.) i Play (blisko 30 mkw.). Ponadto, klienci centrum będą mogli skorzystać z takich serwisów, jak: pralnia, optyk, biuro podróży, punkt naprawy obuwia, czy kantor. W centrum pojawią się również: salon z bielizną Lavantil (ponad 120 mkw.), salon sportowy 4F (ponad 165 mkw.), Pako Lorente (ponad 80 mkw.), sklep zoologiczny Leopardus (200 mkw.), restauracja Cleopatra (ponad 150 mkw.), salon jubilerski Apart (ponad 110 mkw.), Recman (80 mkw.), punkt E-smoking (ponad 30 mkw.), sklep Excellent Office (ponad 70 mkw.), Time Trend (35 mkw.)  i pierwsze w Lublinie sklepy: Benetton (ponad 260 mkw.) i Takko (ponad 520 mkw.). 

W Atrium Felicity wynajęto już 90 proc. przyszłej powierzchni handlowej. W galerii będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn, z którym inwestor ma już podpisany list intencyjny. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, KARI, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, Paris Optique, Pull & Bear, RedBerry, Super-Pharm czy Swiss.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×