Tu jesteś:

2,5 mln klientów rocznie w FACTORY Poznań

Factory Poznań

FACTORY Poznań świętuje 10. rocznicę powstania. Centrum outlet, zarządzane przez NEINVER, odwiedza każdego roku średnio 2,5 mln klientów. W ciągu 10 lat sprzedaż rosła średnio o 7 proc. rocznie.

FACTORY Poznań jest pierwszym i jak do tej pory jedynym centrum wyprzedażowym w Wielkopolsce. Gdy powstało w 2007 roku gromadziło 71 sklepów na 9600 mkw. powierzchni handlowej. W rok później zwiększyło powierzchnię o kolejne 5 000 mkw. - dla najemców i klientów robiących zakupy.

Poznańskie FACTORY było wówczas trzecim outletem w kraju, zbudowanym i zarządzanym przez NEINVER. Firma stworzyła rynek centrów wyprzedażowych w Polsce, otwierając w 2002 roku pierwszy obiekt tego formatu - podwarszawskie FACTORY Ursus, a cztery lata później FACTORY Wrocław.

Dzisiaj na 14 800 mkw. powierzchni handlowej, FACTORY Poznań gromadzi 90 sklepów outletowych niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej czy ubrań dla dzieci, przez salony obuwnicze, biżuterię, akcesoria i artykuły wnętrzarskie, po ofertę sportową. W ostatnim roku do najemców poznańskiego outletu dołączyły m.in. Guess – marka modowa z segmentu premium czy salon biżuterii Apart. W FACTORY odnaleźć można jedyny sklep hiszpańskiej marki Desigual w Poznaniu.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×