Tu jesteś:

Zmiany w lubińskim centrum handlowym Cuprum Arena

Cuprum Arena, Lublin

Wprowadzenie nowych brandów oraz nowa odsłona dla już istniejących salonów - to główne cele lubińskiej galerii. Do grona dotychczasowych brandów dołącza Gino Rossi, Itaka, odzieżowy dyskont Szachownica oraz Zabawki Modele. Zamiany powierzchniowe dotyczą salonów Play i Leopardi. Na chwilę obecną 100 proc. powierzchni dostępnej w Cuprum Arena jest wynajęte.

Salon marki Gino Rossi otwarty zostanie na poziomie 1 i zajmie powierzchnię 88 mkw. Pierwszych klientów Gino Rossi zaprosi w pierwszej połowie grudnia. Swój jedyny salon firmowy w Lubinie otworzy Itaka, na początku grudnia biuro podróży zajmie powierzchnię 28 mkw. na poziomie 0.

Szachownica istnieje na polskim rynku odzieżowym od 11 lat, posiada ponad 40 punktów w całym kraju. Salon w Galerii Cuprum Arena będzie jedynym w Lubinie. Zajmie powierzchnię 305 mkw.

Kolejny z nowych najemców to Zabawki Modele. Salon o metrażu 70 mkw.znajdzie się na poziomie 0.

Oprócz nowych punktów, szykują się również zmiany powierzchniowe. Salon Play, który w Cuprum Arena funkcjonuje od momentu otwarcia galerii na powierzchni 35 mkw., obecnie zmieniając lokal, powiększa swój metraż do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również salon Leopardi na poziomie 0., dostępny od soboty, 23 listopada.

– Planujemy zarówno otwarcie salonów nowych brandów, jak i zmianę powierzchni już istniejących Ponad cztery lata funkcjonowania na regionalnym rynku dało nam obraz potrzeb i oczekiwań konsumentów. Proces rekomercjalizacji jest wynikiem tych obserwacji – mówi Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Otwarta w maju 2009 roku Cuprum Arena posiada ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się 130 punktów handlowych i usługowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×