Należąca do braci Arkadiusza i Sławomira Tomalów spółka OpenMedia uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie ponad 100 elektromarketów sieci AVANS i ponad 200 umów franczyzowych. Tym samym zakończona została jedna z największych transakcji na rynku Multimedia/RTV/AGD w Polsce.
Rodzina Tomalów będzie teraz zarządzać dwiema markami – Avans i Media Expert, to jest ponad 200 sklepami własnymi i ponad 200 franczyzowymi.
Zgoda wydana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów była warunkiem akwizycji sieci Avans przez OpenMedia Sp. z o.o. Priorytetem spółki po pełnym przejęciu jest rozwój sieci sprzedaży, czego dowodem jest fakt, że jeszcze w tym roku pod marką Avans otwartych zostanie kilkanaście nowych elektromarketów. Plany biznesowe zakładają, iż na koniec roku 2013, łączny obrót elektromarketów skupionych w rękach braci Tomalów znacząco przekroczy 2,4 mld zł.
- Widzimy olbrzymi potencjał rozwojowy marki Avans i zakładamy dynamiczny przyrost liczby placówek na terenie całego kraju. Stawiamy na obiekty wolnostojące, retail parki i galerie handlowe. Nie może tu być mowy o przypadkowości. Będą to najlepsze lokalizacje w danym mieście. W latach świetności sieć Avans liczyła kilkaset sklepów w całej Polsce. Naszym głównym celem jest odbudowanie tej silnej pozycji, a punktem wyjścia będzie objęta przez nas sieć ponad trzystu sklepów, zarówno własnych, jak i franczyzowych – mówi Arkadiusz Tomala, Prezes Zarządu OpenMedia.
Nowi właściciele sieci Avans zapowiadają wdrożenie zupełnie nowej strategii marketingowej, intensywnej kampanii reklamowej w prasie, telewizji i Internecie oraz wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towarów. Posiadając sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów metrażowych, do nawet 2 tys. m.kw., sieć Avans jest optymalnym najemcą i będzie na nowo przyciągała rzesze klientów do galerii i centrów handlowych.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.