Tu jesteś:

Umacnia się segment fashion w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Powiększa się grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do marek, które będą tworzyły ofertę modową obiektu, dołącza duńska sieć odzieżowa Only oraz polski producent odzieży męskiej Pako Lorente.

Do grona najemców obiektu dołączyły 2 kolejne marki – duńska marka Only oraz polska marka Pako Lorente.

Pierwsza z nich oferuje kolekcje odzieży damskiej. W salonie o powierzchni 212 mkw.  klientki znajdą wybór jeansów, swetrów i sukienek.

Z kolei w lokalu o powierzchni 145 mkw. marka Pako Lorente - dedykowana mężczyznom, zaoferuje stylizacje na każdą okazję zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×