Tu jesteś:

Tesco ostrożnie z ekspansją F&F w Polsce

W marcu w warszawskiej galerii handlowej Blue City otwarty został pierwszy samodzielny sklep F&F w Polsce. Odzieżowa marka brytyjskiej sieci Tesco podejmuje nieśmiałe próby konkurowania z najpopularniejszymi sieciówkami H&M i Zarą, choć na razie nie planuje dynamicznego rozwoju sieci własnych placówek w Polsce - czytamy w portalu Gazeta Pieniądze.

Marka F&F dostępna jest w 11 krajach, w tym w siedmiu w Europie. Oprócz Polski firma obecna jest także w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Czechach, Turcji, na Słowacji i Węgrzech, a także w Malezji, Tajlandii, Chinach i Korei. Dystrybucja w Europie obejmuje ponad 700 sklepów. Do naszego regionu marka sprowadzona została w 2008 roku. Samodzielne placówki firmy funkcjonują jednak tylko w trzech miastach Europy - w Warszawie, Pradze i Brnie.

F&F mierzy jednak wysoko. Z marki, która swoją dystrybucję prowadzi głównie poprzez supermarkety Tesco, chce wyrosnąć na ikonę mody, która będzie w stanie konkurować z H&M czy Zarą.

Oferta marki F&F dostępna jest obecnie we wszystkich hipermarketach Tesco oraz w większości sklepów małego formatu sieci. Łącznie są to 144 lokalizacje w całej Polsce. Od marca tego roku w warszawskim centrum handlowym Blue City działa pierwszy i dotąd jedyny w Polsce samodzielny salon F&F. Na razie to jedyny własny salon sieci i nie zanosi się, by Tesco otwierało kolejne. Niewykluczone jednak, że jeśli sieć będzie zadowolona z wyników sprzedaży, w Polsce pojawią się kolejne sklepy pod marką F&F - podaje portal Gazeta Pieniądze.

Źródło: Gazeta Pieniądze

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×