Tu jesteś:

Strategia rozwoju MMG Centres Ciechanów

Dziewięciu najemców centrum handlowego MMG Centers w Ciechanowie przedłużyło umowy najmu – łącznie obejmują one blisko 3 300 mkw. powierzchni handlowej. Swoje punkty otworzy też trzech nowych najemców. 

Master Management Group, właściciel i zarządca obiektu, przygotowuje się też do jego rozbudowy. MMG Centers Ciechanów, o łącznej powierzchni 15 600 mkw. GLA jest skomercjalizowane w 100 proc. 

Rok 2017 był pomyślny pod względem ilości przedłużonych umów. Na współpracę z MMG Center Ciechanów w kolejnych latach zdecydowały się sklepy New Yorker, Martes Sport, CCC, Hebe, Apteka Przyjazna, Big Star, Kolporter, Play oraz RTV EURO AGD. W pasażach powstały też 3 nowe wyspy: punkt bankowy MKiosk należący do MBanku, stoisko z lakierami hybrydowymi Semilac oraz fotobudka firmy Bujaki. 

We wrześniu tego roku firma Master Management Group przejęła na własność portfel centrów zlokalizowanych w Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich, Józefosławiu, Lubinie, Poznaniu i Szczecinie. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z przejętymi centrami stanowi łącznie około 100 000 mkw. powierzchni handlowej. Ponadto MMG pracuje nad konceptem Forest Park Outlet w Łomnej pod Warszawą. MMG realizuje też projekty w Zawierciu Kołobrzegu i Legionowie oraz buduje w Łodzi obiekt biurowo-handlowo-hotelowy Piotrkowska 155.

Średnia ocena

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×