Spółka nie zdradza dokładnej lokalizacji, wiadomo jednak, że zostanie otwarty w pierwszym kwartale przyszłego roku. Kolejny showroom planowany jest w Poznań Plaza i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem klienci będą mogli go odwiedzić w drugim kwartale 2013 r.
Showroomy to część strategii zakładającej intensywny rozwój e-sklepu i ograniczenie liczby sklepów tradycyjnych (dzisiaj jest ich 220, z czego 40 to sklepy własne). Docelowo Komputronik chce mieć cztery sklepy w Warszawie i po jednym w innych miastach.
Dystrybutor sprzętu komputerowego Grupa Kapitałowa Komputronik w pierwszym półroczu (1.04.2012 – 30.09.2012) wypracował przychody ze sprzedaży w wysokości blisko 463 mln zł, czyli o 3,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jednocześnie spółka odnotowała stratę na poziomie ponad 4 mln. zł. Spółka podtrzymuje prognozy finansowe na bieżący rok obrotowy. Plan zakłada, że przychody grupy wyniosą 1,14 mld zł.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.