Tu jesteś:

Sfinks Polska wprowadzi nowy koncept franczyzy dla mniejszych miast

Sfinks Polska zamierza w IV kwartale tego roku uruchomić nowy koncept franszyzy dla mniejszych miast. Spółka chce zaproponować rozwiązania, które umożliwią tańsze uruchomienie restauracji pod marką Sphinx.

– Podjęliśmy działania zmierzające do wykorzystania potencjału mniejszych miast. Pracowaliśmy intensywnie nad modyfikacją konceptu franczyzowego, by był rentowny w mniejszych miejscowościach, tak by był tańszy, a uruchamianie restauracji szło sprawnie. Będziemy wdrażali ten projekt w czwartym kwartale, żeby szybciej rozwijać się w mniejszych i średnich miastach w przyszłym roku – powiedział na konferencji PAP Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska. Spółka podała, że w nowym modelu franczyzowym wstępny koszt otwarcia nowego lokalu został obniżony o 200 tys. zł do poziomu 300-450 tys. zł. – Sphinx może być praktycznie w każdym mieście powyżej 50-60 tys. Pytanie, czy wszędzie znajdziemy franczyzobiorców – powiedział Sylwester Cacek.

Sfinks Polska zarządza 109 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 91 restauracji Sphinx, 11 restauracjami Chłopskie Jadło i 7 restauracjami Wook. Po I półroczu spółka zanotowała 4,3 mln zł straty netto wobec 9,9 mln zł straty przed rokiem. Przychody ze sprzedaży nieznacznie wzrosły rdr do 86 mln zł z 83,6 mln zł.

Źródło: PAP

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×