Tu jesteś:

Redan ma blisko 500 sklepów i 194 mln przychodów

Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Redan w czerwcu br. wzrosły o 15 proc. r/r i wyniosły 33 mln zł. Natomiast marża handlowa w tym miesiącu wyniosła 42 proc. W czerwcu Grupa w sieci sklepów Top Secret zrealizowała blisko 164 tys. paragonów i odnotowała ponad 1,27 mln wejść do salonów.

„Szacunkowa skonsolidowana marża handlowa osiągnięta w czerwcu br., ze względu na wcześniejsze niż przed rokiem rozpoczęcie wyprzedaży była niższa o 3 punkty procentowe względem 2011 r. Jednakże dzięki specjalnym akcjom pro-sprzedażowym istotnie wzrosła sprzedaż w obydwu segmentach działalności Grupy.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.

Narastająco, po 6 miesiącach 2012 r., sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 194 mln zł i była o 14 proc. wyższa w ujęciu r/r. Wypracowana w tym okresie marża handlowa była na poziomie 45 proc., czyli o 1 p.p. niższym niż roku poprzednim.

Wartość czerwcowej sprzedaży w sektorze modowym Grupy Redan wzrosła o 14 proc. r/r i wyniosła 15 mln zł. „Wzrost sprzedaży w czerwcu został zrealizowany dzięki zwiększeniu liczby zamówień w kanale e-commerce, dynamicznemu rozwojowi sieci zagranicznej i intensywnym akcjom promocyjnym w tradycyjnych sklepach.” – powiedział Bogusz Kruszyński. W ujęciu narastającym po 6 miesiącach przychody ze sprzedaży w sektorze fashion wyniosły 92 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż przed rokiem. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wyniosła 51 proc., czyli o 2 p.p. mniej niż w roku poprzednim.

Sprzedaż dyskontowej sieci TextilMarket w czerwcu br. wzrosła o 17 proc. i wyniosła 18 mln zł. W trakcie Euro 2012 w sieci TextilMarket intensywnie promowano ofertę dla kibiców, dzięki czemu obrót asortymentu regularnego w sklepach wzrósł w tym czasie o ponad 1 mln zł, a udział wartości towarów promocyjnych w obrocie wyniósł blisko 16 proc. Poziom sprzedaży segmentu dyskontowego w ujęciu narastającym po 6 miesiącach br. wyniósł 101 mln zł i wzrósł o 18 proc. r/r.  Osiągnięta w tym okresie marża handlowa wyniosła ponad 37 proc. czyli podobnie jak rok wcześniej.

Na koniec czerwca br. sieć TextilMarket składała się z 269 sklepów własnych o łącznej powierzchni 59,3 tys. mkw., co oznacza 22 proc. przyrost powierzchni handlowej r/r. W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2012 r. powierzchnia handlowa zwiększyła się o 19% względem pierwszej połowy 2011 r. - 222 sklepy własne i franczyzowe o łącznej powierzchni 34,9 tys. mkw.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

Giełda i Waluty

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2018-11-20
USD 3,7900 +0,16%
EUR 4,3314 +0,17%
CHF 3,8171 +0,59%
GBP 4,8643 -0,12%
Wspierane przez Money.pl
Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2018-11-20 18:59)
WIG 55205.54 -1,26%
WIG20 2160.57 -1,33%
mWIG40 3772.3 -1,15%
sWIG80 10688.09 -1,00%
Wspierane przez Money.pl
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×