Tu jesteś:

Posnania poszerza ofertę

Posnania poszerza ofertę o kolejne pięć nowych marek. W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą PAWO, Hummel, Kraina Serów oraz debiutujący w Polsce Miniso. Ofertę premium poszerzy butik Baldinini oraz rozbudowany lokal Vistula.

Od początku roku w Posnanii pojawiło się osiem nowych marek, w tym dwie, które zadebiutowały na handlowej mapie Wielkopolski. Wraz z wiosenną ofertą Posnania powiększa grono najemców o kolejne lifestylowe brandy. Modę męską wzbogaci PAWO. Vistula powiększy swój salon, a w najbliższych tygodniach dołączy Baldinini, rozszerzając ofertę premium do trzydziestu wiodących marek.

Kolejnymi nowościami będą Hummel – duńska marka specjalizująca się w odzieży i sprzęcie sportowym oraz Kraina Serów, która uzupełni ofertę żywności gourmet w Posnanii. Ofertę gastronomiczną wzbogaci Pasibus, wywodząca się ze street food’u marka, specjalizująca się w serwowaniu burgerów i dań z grilla.

Jednym z debiutów będzie otwarcie pierwszego salonu Miniso w Polsce. Azjatycka marka posiada 1 800 lokali na całym świecie. W ofercie ma gamę akcesoriów wyposażenia wnętrz, kosmetyków i zabawek.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×