
Factory Annopol w Warszawie
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Centrum Factory Annopol w Warszawie. Kwota zebrana przez te kilkadziesiąt dni zostanie przekazana Fundacji Synapsis, wspierając jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.
Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z Centrum Factory Annopol na rzecz Fundacji Synapsis to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M będzie miał 470 mkw. powierzchni i zostanie otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.
- Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up store na rzecz Fundacji Synapsis. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie będzie to kwota mniejsza iż 100 tys. zł - zapewnia Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.
Powierzchnia przeznaczona na sklep została przez Centrum Factory Annopol udostępniona bezpłatnie.
- Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Wierzę, że to nasze wspólne przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych, albo powiększającym się gronem wolontariuszy – powiedziała Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol.
H&M pop-up store będzie funkcjonować w Factory Annopol do 30 czerwca br.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.