Tu jesteś:

Obligacje Redanu sfinansują rozwój sieci sprzedaży

Zarząd Grupy Kapitałowej Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej Textilmarket, podjął uchwałę o emisji obligacji serii C. Oferta realizowana będzie w trybie oferty prywatnej o łącznej wartości do 10 mln zł i stanowi kontynuację strategii finansowej Grupy przyjętej na początku roku.

Zarząd Redan SA podjął uchwały, na mocy których Spółka wyemituje do 10.000 obligacji o wartości 1.000 zł każda, czyli łącznie do kwoty 10 mln zł. Zgodnie z treścią podjętych uchwał, termin wykupu obligacji serii C przypada na 24 miesiące od daty emisji.

 - Zgodnie z założoną strategią dynamicznego rozwoju Grupy Redan, stale otwierane są nowe sklepy, zarówno w części modowej, jak i dyskontowej. Tylko w pierwszej połowie bieżącego roku liczba wszystkich sklepów powiększyła się o blisko 30 placówek. Emisja obligacji pozwoli nam pozyskać środki zewnętrzne wspierające finansowanie dalszego rozwoju. Przede wszystkim inwestycji w sieć sprzedaży, jak nowe lokalizacje, modernizacja, zatowarowanie sieci oraz inwestycji infrastrukturalnych, głównie w zakresie IT.” - powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA

Obligacje będą podlegały oprocentowaniu wg stopy bazowej WIBOR 6M powiększonej o stałą marżę, która zostanie ustalona przez Zarząd Redan SA w ramach procesu emisyjnego, po przeprowadzonym procesie budowania księgi popytu. Grupie Kapitałowej Redan przysługiwać będzie prawo do wcześniejszego wykupu obligacji. Na koniec I kwartału 2012 roku wartość zaciągniętych zobowiązań Redan SA wyniosła 40,5 mln zł.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×