Tu jesteś:

Nowy salon marki QUIOSQUE w Głogowie

Polska marka odzieżowa QUIOSQUE otworzyła kolejny nowy salon własny. Od połowy października sklep QUIOSQUE mogą odwiedzać mieszanki Głogowa.

Salon w Głogowie jest zlokalizowany w Galerii Glogovia, ma powierzchnię 129 mkw. Jest to salon własny marki. Naszym zdaniem Głogów to miejsce z ogromnym potencjałem dla QUIOSQUE Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmy ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach. – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł netto na 1 mkw.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×