Tu jesteś:

Nowy koncept rozrywkowy w Blue City

Po Czechach i Dubaju przyszedł czas na Polskę. TEPfactor, nowy, unikalny koncept rozrywki zespołowej, zainaugurował swoją działalność w warszawskim Centrum Handlowym Blue City.

TEPfactor to labirynt składający się z 25 pokoi wykutych w skale, gdzie w grupach 2-6  osobowych trzeba sprostać różnym wyzwaniom. Zabawa zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. Po wybraniu jednego z trzech poziomów trudności rozpoczyna się niezapomniana przygoda, która trwa 2-4 godziny. W grę w jednym czasie może zagrać aż 17 zespołów.

TEPfactor znajduje się na poziomie +3 Centrum Handlowego Blue City, gdzie zajmuje ponad 1500 mkw. powierzchni. Jest tu również sala konferencyjna, strefa chillout oraz kącik bistro.

Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaoferować naszym klientom zupełnie nowy na polskim rynku koncept rozrywkowy. Aby zachęcić do odwiedzania naszego Centrum, staramy się przyciągać najlepszych i najciekawszych najemców również z branży rozrywkowej. Mamy największy w Polsce klub fitness, nowoczesne i pierwsze w Warszawie kino Helios, niezwykłą salę zabaw dla dzieci Inca Play oraz wiele innych atrakcji, dzięki którym Blue City jest obecnie miejscem wyjątkowym - mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×