Tu jesteś:

Nowe marki w Galerii Słonecznej

Do grona najemców radomskiej Galerii Słonecznej dołączyły trzy kolejne marki - Pierre Cardin, Top Secret oraz Simple o łącznej powierzchni najmu 490 mkw.

Pierre Cardin jako pierwszy otworzył już swój salon o powierzchni 150 mkw. na pierwszym piętrze Słonecznej i tym samym wzbogacił sektor mody damskiej i męskiej w Słonecznej. Na pierwszym piętrze swój sklep (250 mkw.) otworzy także marka Top Secret posiadająca w swojej ofercie asortyment dla kobiet i mężczyzn, zaś salon Simple (90 mkw.) znajdzie się na parterze.

Galeria położona jest w samym centrum Radomia i jest częścią unikalnego 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, w skład którego wchodzi Radom Office Park, Aquapark (klub fitness LIFE, SaunaKlub), osiedle mieszkaniowe, sezonowe lodowisko oraz park z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. W radomskim centrum handlowym mieszczą się takie marki jak Multikino, H&M, C&A, Zara, TK Maxx, Home&You, KappAhl, New Yorker, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, MarcPol, RTV Euro AGD, Matras, Deichmann, CCC, Sephora, Douglas, Apart, Pizza Hut, Burger King i KFC.

Komercjalizację Galerii Słonecznej wspierają Colliers oraz CBRE.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×