Tu jesteś:

Nowe marki w Arkadii

Arkadia w ostatnim czasie wzbogaciła się o wiele nowych marek. Kim są nowi najemcy?

Marki grupy Inditex znajdują się na 1. piętrze Arkadii, w pasażu Wisła. Pull&Bear zajmuje około 500 mkw. powierzchni i jest 23. salonem tej marki w Polsce. Stradivarius zajmuje około 500 mkw. i jest 17. lokalem, otwartym pod tym szyldem w naszym kraju. Obie marki oferują szeroki asortyment z zakresu mody – odzież, obuwie i akcesoria.

Lokal Tchibo został uruchomiony w pasażu Canaletto. Zajmuje 110 mkw. powierzchni i jest 40. sklepem tej marki na polskim rynku. Lokale Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą do przygotowania w domu i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych.

Sklep OriginalsBox otworzył się na 1. piętrze Arkadii, w pasażu Kopernik. Sklep ma powierzchnię 110 mkw. i oferuje towary z kolekcji Adidas Originals. Jest to pierwszy sklep utrzymany w tej koncepcji w Polsce. W kolejnych miesiącach planowane jest wzbogacenie oferty o kolekcje innych marek sportowych.

Arkadia wzbogaciła się również o markę Claire’s, oferującą biżuterię na różne okazje, akcesoria modowe i odzież (czapki, szaliki, rękawiczki, obuwie, etc), drobne akcesoria (np. portfele), wszystko do włosów, kosmetyki, dodatki na imprezy itp. Sklep oferuje ponadto produkty licencyjne dla dzieci: Hello Kitty, Disney-a, Sponge Bob, Justin Bieber, Twilight, Yahoo. Lokal usytuowany jest na 1. piętrze, w pasażu Wisła i zajmuje powierzchnię 120 mkw. Jest to pierwszy i zarazem flagowy sklep marki Claire’s w Polsce

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×