Tu jesteś:

Najnowszy koncept Carry w Galerii Młociny

Dwukondygnacyjny sklep polskiej sieci Carry otwarty zostanie w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Carry to polska marka odzieżowa z niemal 20-letnią tradycją, zajmująca się projektowaniem i sprzedażą ubrań w stylu casual i smart casual.

Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni, dedykowanej dla modowych marek. Na poziomie + 1 udało się stworzyć miejsce do ekspozycji najnowszych trendów i kolekcji. Jednym z jego wyróżników są 7,5 metrowe, szklane witryny. Między innymi tą przestrzeń wypełni swoją obecnością sieć Carry. Ta popularna, polska marka, zajmie łącznie na dwóch kondygnacjach powierzchnię blisko 1.900 mkw. i  zaproponuje klientom pełny asortyment czyli zarówno ofertę damską, męską, jak i dziecięcą - mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×