Tu jesteś:

NEINVER z nowymi markami na rynku

Outletowe formaty europejskich marek debiutują na polskim rynku w centrach FACTORY. NEINVER odświeża portoflio marek.

W Krakowie i warszawskim FACTORY Ursus pierwsze salony outletowe na polskim rynku otworzyła włoska marka O’Bag. To torebki, ale również zegarki, bransoletki, okulary przeciwsłoneczne, obuwie i ubrania, wykonane z charakterystycznych materiałów, takich jak  silikon, winyl czy tworzywo EVA.

W FACTORY Kraków po raz pierwszy w outletowej odsłonie zaprasza salon Under Armour&Keen, z ofertą odzieży sportowej nowej generacji oraz specjalistycznych butów i sandałów trekkingowych.

W stołecznym FACTORY Annopol pojawił się pierwszy w naszym kraju salon holenderskiej marki Hunkemöller. To propozycja damskiej bielizny dziennej i nocnej. W centrum otwarty został również pierwszy w Warszawie outletowy salon MarcO’Polo – z ubraniami w miejskim stylu dla kobiet i mężczyzn, z segmentu premium.

Ofertę FACTORY w Wielkopolsce uzupełnił salon obuwniczy Kazar oraz Quiksilver, marka ubrań i akcesoriów, inspirowanych modą nadmorskich serferów. Wkrótce do grona najemców dołączy też polski salon mody damskiej - Quiosque.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×