Tu jesteś:

Monnari i mBank wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

Kolejna marka odzieżowa wzmocni sektor mody damskiej w zmodernizowanym niedawno centrum handlowym ETC Swarzędz. Polska marka Monnari otworzy swój pierwszy
w Swarzędzu lokal już w połowie lipca. W ostatnim czasie poszerzyła się także oferta usługowa centrum – do grona najemców dołączyła placówka mBanku, która otwarta została 20 czerwca b.r.

Monnari to marka o 20-letniej tradycji, od podstaw zbudowana i stworzona w Polsce. W ETC Swarzędz zajmie lokal o pow. 215 mkw., którego otwarcie zaplanowane jest na 12 lipca. Tym samym znacząco wzmocni się sektor mody damskiej w centrum, współtworzony m.in. przez takie sieci jak Reserved, Tatuum, Wólczanka, Medicine, Top Secret czy lokalną markę MustHave.

Równolegle do oferty modowej  w ETC Swarzędz rozwija się sektor usługowy. Od 20 czerwca klienci mogą korzystać z nowo otwartego stoiska mBanku.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×