Tu jesteś:

Marki premium w Designer Outlet Warszawa

Dzięki powiększającej się ofercie marek premium w Designer Outlet Warszawa, moda premium staje się dostępna dla szerszego grona klientów. Centrum odpowiada na potrzeby rynku i otwiera kolejne salony „z wyższej półki”, w których można zrobić zakupy taniej niż w centrach regularnych.

Dzisiejszy konsument planuje i robi zakupy zgodnie z ideą smart shoppingu – szuka produktów najlepszych marek, taniej. Ważne jest dla niego, aby ubrania, obuwie i akcesoria były wysokiej jakości, ale niekoniecznie zamierza wydać na nie bajońskie sumy. Tym bardziej, jeśli w grę wchodzi kwestia marek premium.  Dzięki niższym cenom zakupy w outlecie stanowią dla licznego grona klientów długo oczekiwane rozwiązanie.

Bardzo cieszy nas fakt, że znane międzynarodowe marki premium – takie jak Armani, Furla, Pinko, Trussardi, Liu Jo oraz wiele innych – wybierają Designer Outlet Warszawa na lokalizację swoich salonów. Warto podkreślić, że większość z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa – Klient, wybierając markę premium, płaci za jakość. Kupuje jednocześnie pewność lepszego materiału oraz wykonanie produktu z wyjątkową dbałością o szczegóły. Wie, że dzięki zakupom w salonach marek premium otrzyma produkt zgodny z najnowszymi trendami w modzie. Jednak dzisiejszy klient podchodzi do zakupów rozsądnie i wyszukuje okazje, aby nie przepłacać. Znajomość rynku i świadomość cen pozwalają mu lepiej odnaleźć się wśród wielu ofert dostępnych w sklepach i – co najważniejsze – odnaleźć te właściwe – dodaje.

Według najnowszego raportu KPMG „Rynek mody w Polsce” zdaniem znaczącej części ankietowanych przedsiębiorców Polacy kupują więcej odzieży i obuwia niż rok temu. Ilościowo – owszem, ale nie znaczy to, że przeznaczają na zakupy wyższe kwoty pieniędzy. Z przeprowadzonych badań wynika, że miesięcznie Polacy poświęcają na ten cel niecałe 10% swoich zarobków netto. Ponadto osoby, które są zainteresowane modą, częściej zwracają uwagę na asortyment sklepu oraz jego prestiż. Z kolei dla wszystkich ankietowanych najważniejszymi czynnikami zachęcającymi do zakupów odzieży, akcesoriów, obuwia itd. są szeroki asortyment, najkorzystniejsze ceny oraz promocje. Dlatego wielu Polaków korzysta z ofert przygotowywanych przez centra outletowe, które wyróżniają się spośród innych galerii właśnie tymi elementami.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×