Tu jesteś:

Marka Ryłko wraca do Manufaktury

Obuwnicza marka Ryłko po trzech latach przerwy wróciła do Manufaktury. Nowy salon ma powierzchnię 190 mkw. i szerszy asortyment. 

Zdecydowaliśmy się powrócić do Manufaktury, ponieważ jest to naprawdę dobra inwestycja na przyszłość. Manufaktura cieszy się dużą popularnością oraz jest największym, i w naszej opinii, najlepszym centrum handlowym w Łodzi, a także strategicznym punktem sprzedażowym na mapie Polski – mówi Monika Kapłon, specjalista ds. marketingu RYŁKO. - Nie mniej ważną rolę odegrali tutaj również nasi klienci, którzy nadsyłali liczne wiadomości z prośbą o ponowne otwarcie salonu RYŁKO w Manufakturze.

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate AG . Obiektem zarządza APSYS Polska.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×