
Mango, Forum Gdańsk
Mango zakończy 2018 rok z 20 punktami sprzedaży w Polsce i przygotowuje nowe otwarcia na 2019 rok.
Mango będzie dalej rozwijać swoją sieć handlową w Europie, szczególnie w Polsce, gdzie planuje otworzyć 6 nowych sklepów na przestrzeni 2019 roku. Większość z nich będzie znajdować się w miastach, w których nie było dotąd sklepów stacjonarnych Mango. Firma weszła na polski rynek już w 2000 roku, a 2018 rok zakończy z 20 punktami sprzedaży w 14 miastach, wśród których wyróżniają się Warszawa, Kraków, Gdańsk i Poznań.
W tym roku marka otworzyła trzy sklepy w centrach handlowych: w Forum Gdańsk, w Millenium Hall (Rzeszów) oraz w Galerii Ostrowiec. Nowe lokale mają powierzchnię między 400 a 500 mkw. W zeszłym roku MANGO w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyło pierwszy flagowy sklep w Polsce. Salon ma 900 mkw. powierzchni i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej oraz męskiej.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.