Tu jesteś:

LPP otwiera salony w nowych lokalizacjach i wprowadza na rynek kolejną markę

Salon firmowy Mohito.

W ostatnim czasie sieć LPP we współpracy z firmą BOIG Property Consulting , podpisała pięć umów najmu powierzchni handlowej. Nowe salony marek Cropp, House, Mohito i Reserved należących do sieci LPP powstaną m.in. w Centrum Outletowym Ptak.

Łączna powierzchnia nowo otwartych to około 1 000 mkw. Swoje sklepy firma LPP otworzy także w Galerii Brzeg, w której salony Mohito i Cropp zajmą łącznie prawie 500 mkw., oraz w Focus Mall w Rybniku, gdzie powstanie lokal Mohito o powierzchni około 300 mkw.

- Naszym klientom oferujemy odzież czterech topowych marek na rynku : Reserved, Cropp, House, Mohito. Wprowadzamy również na rynek kolejną markę przeznaczona dla osób w wieku 16 - 19 lat. Cieszymy się, że nasza oferta modowa dostępna będzie zarówno dla klientów w dużych, jak i małych miastach, w zróżnicowanej wielkości obiektach handlowych oraz w coraz prężniej rozwijających się centrach handlu outletowego - – mówi Robert Madej, Główny Negocjator Powierzchni Handlowych LPP S.

BOIG Property Consulting firmą odzieżową LPP BOIG podpisał dotychczas ponad kilkadziesiąt umów, w tym pięć z nich - w ubiegłym miesiącu.

LPP jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jej siłę stanowią cztery rozpoznawalne na rynku marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House i Mohito dostępne w blisko 900 salonach na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Prezentowana przez marki oferta odpowiada potrzebom najbardziej wymagających klientów budując jednocześnie firmę na pozycji lidera w produkcji i sprzedaży odzieży.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×