Tu jesteś:

LPP chce wejść na nowe rynki: Bliski Wschód i Chiny

LPP chce wejść na nowe rynki. W przyszłym roku spółka wystartuje ze sprzedażą w krajach Bliskiego Wschodu, analizuje też możliwość budowy sieci sprzedaży w Chinach - poinformował wiceprezes firmy Dariusz Pachla.

LPP prowadzi rozmowy z kooperantami na Bliskim Wschodzie, pierwsze sklepy w tym regionie grupa chce otworzyć w przyszłym roku. - Na tych rynkach działa się wyłącznie przez franczyzobiorców, tak będzie i w naszym przypadku- powiedział Dariusz Pachla. W grę wchodzi otwarcie w tym rejonie nawet kilkudziesięciu sklepów kilku marek z grupy LPP. Wśród najbardziej interesujących krajów wiceprezes wymienił Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabię Saudyjską, Kuwejt i Katar.
Grupa rozważa też ekspansję w Chinach. Tam z kolei w grę wchodzi otwieranie własnych placówek. - Pod koniec roku powinniśmy mieć gotowe opracowanie, czy wchodzimy do Chin i ewentualnie kiedy - poinformował Pachla. Uruchomienie pierwszych sklepów byłoby możliwe nie wcześniej niż w 2016 roku.
W tym roku grupa planuje zwiększyć sieć sklepów o 240 placówek. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć do ok. 580 tys. mkw. W marcu tego roku LPP uruchomiła pierwsze sklepy nowej marki, Sinsay. Na koniec marca było 13 takich sklepów, obecnie ich liczba wzrosła do 23. Wiceprezes LPP poinformował, że na koniec roku grupa chce mieć ok. 50 sklepów tej marki.

Źródło: PAP

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×