Tu jesteś:

LC Waikiki w Atrium Reduta

Globalna marka odzieżowa LC Waikiki otwiera salon w warszawskim Atrium Reduta. Będzie to czwarty sklep firmy w Polsce.

LC Waikiki wynajęła 930 mkw. powierzchni w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta. Otwarcie sklepu zaplanowano na 15 czerwca tego roku. W procesie negocjacji i przygotowania długoterminowej strategii najmu LC Waikiki reprezentowali eksperci firmy JLL, wyłączny agent do spraw ekspansji tej marki w Polsce.

W Polsce marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i Wrocławiu, a Atrium Reduta będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju.

LC Waikiki założona w 1988 roku, od 1997  działa w Turcji jako LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. to marka przemysłu odzieżowego w segmencie ready-to-wear. Firma ma ponad 850 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach,  zatrudnia 42 tys. pracowników. Obroty w 2017 r. wyniosły 12,2 mld TL. W tym roku fiskalnym planowane jest otwarcie 150 nowych sklepów w 12 nowych krajach, w tym w Grecji, Chorwacji i Czarnogórze. Wraz z wejściem na te rynki LC Waikiki będzie obecne w 50 krajach, będzie miała1 000 sklepów i zamierza osiągnąć 10 miliardów USD obrotu ogółem.

Źródło: JLL

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×