Tu jesteś:

Krakowska Serenada z kolejnymi najemcami

Do światowych marek w krakowskim Centrum Handlowym Serenada dołączyli także lokalni przedsiębiorcy. To już ostatnia faza podpisywania umów najmu – proces komercjalizacji centrum przekroczył 90 proc. Otwarcie już w październiku 2017 r.

Ofertę CH Serenada uzupełniły dobrze znane krakowskim smakoszom firmy: lodziarnia Good Lood i Przystanek Pierogarnia. W strefie modowej będą sklepy m.in. Maravilla, Whisper oraz Torebkowy Szał, znany dotąd ze sprzedaży internetowej, a także salon optyczny Lucky Look. 

Mali, lokalni najemcy z oczekiwaniami powierzchniowymi rzadko przekraczającymi 100 mkw. wyrastają w centrach handlowych na liczących się partnerów. Mayland Real Estate, od lat uwzględnia je w swojej strategii. Właśnie z myślą o nich spółka organizowała w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. Mayland zdobywał doświadczenie w realizacji takich przedsięwzięć m.in. w słupskim Jantarze i gdyńskiej Rivierze. 

- Współpracą jest zainteresowany zarówno small biznes jak i inwestor. Centrum handlowe to przecież miejsce nie tylko dla wielkopowierzchniowych sklepów światowych marek i znanych firm sieciowych, ale także dla znanych na lokalnym rynku przedsiębiorców — podkreśla Grzegorz Latała dyrektor ds. komercjalizacji, członek zarządu Mayland Real Estate. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×