Tu jesteś:

Kolejni najemcy wybrali Plac Unii

Plac Unii City Shopping

Marka jubilerska Tous, perfumeria Mon Credo oraz butik Pop Up Story, to kolejni najemcy, którzy wybrali centrum handlowe Plac Unii City Shopping w Warszawie. Mon Credo pierwszych klientów powitało w połowie maja. Kolejne dwa salony zostaną otwarte latem.

- Dzięki doskonałej lokalizacji na granicy Śródmieścia i Mokotowa oraz wyjątkowej architekturze tworzącej atmosferę wielkomiejskich zakupów, Plac Unii City Shopping zdecydowanie wyróżnia się na mapie warszawskich centrów handlowych. Jesteśmy przekonani, że oferta nowych najemców doskonale wpisze się w ten klimat i przypadnie do gustu klientom poszukującym rynkowych nowości - mówi Bogda Korolczuk, dyrektor centrum handlowego Plac Unii City Shopping.

Perfumeria Mon Credo w Placu Unii pierwszych klientów powitała 14 maja. W jej ofercie znajduje się ponad 80 marek zapachów oraz kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych. Salon Mon Credo zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Placu Unii i dysponuje powierzchnią około 59 mkw.

W czerwcu w Placu Unii zadebiutuje butik Pop up Story - autorski pomysł grupy kilkudziesięciu polskich projektantów, stworzony we współpracy z firmami z branży mody, wzornictwa przemysłowego oraz architektami. Salon zajmie lokal na pierwszym piętrze Placu Unii.

Do grona najemców handlowej części Placu Unii dołączyła również marka Tous. Firma rodem z okolic Barcelony, istniejąca od 1920 roku, specjalizuje się w produkcji oryginalnej biżuterii. Tous oferuje też zegarki, galanterię skórzaną i akcesoria. Salon Tous zajmie powierzchnię 67 mkw. i zlokalizowany będzie na parterze Placu Unii.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×