Tu jesteś:

KappAhl wchodzi do Libero

Szwedzka marka odzieżowa KappAhl wróciła na Śląsk! Już od 14 maja jej sklep zaprasza gości do katowickiego Libero. Salon KappAhl w Libero oferuje również kultową już linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie.

Libero Katowice staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem dla mieszkańców Śląska, a co za tym idzie – również dla najemców. Buduje szeroką ofertę adresowaną dla całej rodziny, co stanowi wyróżnik na rynku galerii handlowych i daje przestrzeń do uczestniczenia w życiu tej grupy odbiorców. W ostatnich dniach otwarto 550-metrowy salon uznanej, szwedzkiej marki KappAhl wraz z kultową już linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie. KappAhl na prośbę swoich klientów, po kilku latach nieobecności, powrócił na Śląsk, właśnie do Libero.

Wybór Libero na lokalizację flagowego, stacjonarnego salonu marki KappAhl to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie potencjału Libero. Podobieństwo naszych wizji biznesowych, z uwzględnieniem rodziny jako głównego odbiorcy kompleksowej oferty, stanowi doskonałą podstawę do współpracy. Entuzjastyczne reakcje klientów z całego Śląska na zaproszenie do Libero tak świetnej marki, jak KappAhl pokazuje, że dobrze odczytujemy potrzeby i oczekiwania naszych gości – mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero.

W Katowicach i miastach sąsiadujących mamy duże grono zaufanych klientów, którzy poprzez nasz sklep online, dopytywali o salon stacjonarny w stolicy śląska. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu w Libero Katowice. Wcześniej współpracowaliśmy z kilkoma centrami handlowymi na Śląsku i w Katowicach. Oferta Libero była jednak inna niż wcześniejsze - bardzo atrakcyjna i odpowiadająca naszym potrzebom i oczekiwaniom. Cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do nowego sklepu, w nowym, estetycznym, komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum jakim jest Libero – mówi Agnieszka Żebrowska, Marketing & PR Manager marki KappAhl.

W obecnej sytuacji, Libero szczególnie dba o zdrowie, bezpieczeństwo i komfort klientów. Zarządca wdrożył specjalny kodeks bezpiecznych zakupów i wprowadził dodatkowe środki ostrożności w profilaktyce przeciwko COVID-19.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×