Tu jesteś:

Kalendarz Rossmanna. W roli modelek wystąpiły sprzedawczynie

Kalendarz Rossmanna, 2500 egzemlarzy

Firma Rossmann już po raz czwarty przygotowała kalendarz, na którym tradycyjnie w roli modelek wystąpiły pracownice Rossmanna.

Kalendarz wydawany jest w nakładzie 2500 egzemplarzy i trafia do współpracowników i partnerów biznesowych sieci drogeryjnej. Tematem przewodnim tegorocznego kalendarza Rossmanna był makijaż kobiecy na każdą z czterech pór roku.

– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – mówi Marek Maruszak, prezes zarządu firmy Rossmann.

Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka.

Rossmann Polska działa już 19 lat i posiada 17 proc. udziału w rynku dystrybucji kosmetyków.                         

Kalendarz Rossmanna 2013

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×