Tu jesteś:

Guess i Venezia zwiększają powierzchnię najmu w Designer Outlet Gdańsk

Nowe powierzchnie w centrum Designer Outlet w Gdańsku zyskały sklepy Guess oraz Venezia. Amerykańska marka zajmuje teraz aż 369 mkw., polska natomiast została relokowana na powierzchnię 140 mkw.

Zmiany są odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów outletową ofertą tych marek. Do tej pory sklep Guess zajmował 236 mkw., zyskał więc ponad 100 mkw. powierzchni z modą kobiecą, męską oraz dziecięcą. W centrum znajduje się także drugi lokal tej marki - Guess Accessories z butami, torebkami, portfelami i innymi akcesoriami. Venezia natomiast została przeniesiona z 85 mkw. lokalu, zyskując 55 mkw. powierzchni.

Marka Guess obecna jest w  Designer Outlet Gdańsk od 2014 r. Salon Venezia z kolei istnieje w centrum aż od początku jego powstania. Oba sklepy cieszą się ogromnym powodzeniem wśród naszych klientów, dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i zaoferować znacznie większą powierzchnię zakupową, a co za tym oczywiście idzie jeszcze szerszy wybór asortymentu – mówi Katarzyna Czapran, Marketing Manager z Designer Outlet Gdańsk.

W ubiegłym miesiącu centrum otworzyło pierwszy na Pomorzu outlet Tchibo, od całkiem niedawna zaprasza swoich klientów także np. do salonów Tommy Hilfiger, czy Apart.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×